Страница 2 от 2
Необходими документи за включване в списъка на Съдебните преводачи при Окръжен съд Варна:
- Заявление;
- Лична карта – копие;
- Диплом за завършено професионално образование – нотариално заверено копие;
- Свидетелство за съдимост;
- Декларация съгласие на кандидата за вписването му в списъците на съдебните преводачи;
- Документи, свързани със стаж по специалността: нотариално заверено копие на трудова или служебна книжка, а за лицата със свободни професии – доказателство за регистрацията или за вписването им, удостоверяващи стаж по специалността не по-малко от 5 години;
- Декларация, че не е поставено под запрещение, не е лишено от право да упражнява професия или дейност;
- Разрешение за постоянно пребиваване в Република България, ако лицето е чужд гражданин;
- Удостоверение за ниво на достъп до класифицирана информация;
- Декларация, че кандидатът не осъществявал функции по правораздаване в системата на съдебната власт.
Документите за включване в списъка за съдебни преводачи за 2017г. ще се събират в периода от 01.08.2016 – 20.09.2016 г.