Съдебни преводачи
Окръжен съд Варна

Индекс на статията


Необходими документи за включване в списъка на Съдебните преводачи при Окръжен съд Варна:

    1. Заявление;
    2. Лична карта – копие;
    3. Диплом за завършено професионално образование – нотариално заверено копие;
    4. Свидетелство за съдимост;
    5. Декларация съгласие на кандидата за вписването му в списъците на съдебните преводачи;
    6. Документи, свързани със стаж по специалността: нотариално заверено копие на трудова или служебна книжка, а за лицата със свободни професии – доказателство за регистрацията или за вписването им, удостоверяващи стаж по специалността не по-малко от 5 години;
    7. Декларация, че не е поставено под запрещение, не е лишено от право да упражнява професия или дейност;
    8. Разрешение за постоянно пребиваване в Република България, ако лицето е чужд гражданин;
    9. Удостоверение за ниво на достъп до класифицирана информация;
    10. Декларация, че кандидатът не осъществявал функции по правораздаване в системата на съдебната власт.

Документите за включване в списъка за съдебни преводачи за 2017г. ще се събират в периода от 01.08.2016 – 20.09.2016 г.